Welkom    Ingrepen    Patiënten    Dokter    Diagnoses    Honorarium    Consultatie
Meestal kloppen klanten van Dirk Smets voor hun grotere direct
marketingacties aan bij Zebra Media. Voor reclamecampagnes van
a tot z, copy inbegrepen.

Maar soms schrijven bedrijven hun commerciële teksten zelf.
Waarna de copydokter ze aanpast. Daarvoor betalen ze veel minder
dan voor een kant-en-klare campagne, en toch zijn ze zeker
van een behoorlijk hoog niveau. En van een betere verkoop.

De copydokter werkt ook voor reclamebureaus die zelf wat minder
ervaring hebben met direct marketing copy. Hij schrijft of verbetert
hun teksten.


  Mia Venken, marketingmanager bij Unie van Belgische Adverteerders:
“Een goede copywriter verstaat waarover het gaat en kan dit op een krachtige manier verwoorden. Dirk heeft dit helemaal: hij haalt uit een overaanbod aan informatie de belangrijkste argumenten en maakt hiermee snel een goed werkende tekst. Dirk is een fijne persoon om mee te werken omdat hij eerlijk en betrouwbaar is, tussentijds goed communiceert en de afgesproken deadlines respecteert. Met veel oog voor detail en lay-out schreef hij het voorbije jaar voor UBA goed scorende e-mailings, uitnodigingen en brieven. Wanneer de copy door Dirk zijn handen is gegaan, kan je zonder stress de belangrijkste Belgische CEO's aanschrijven. En dat is voor een organisatie als UBA van grote waarde.”
  Wim Scheirsen, marketingmanager bij De Persgroep:
“Dirk kan zich perfect inleven in de doelgroep van verschillende merken. Hij gaf copyadvies aan marketingmedewerkers van zowat alle krantentitels van onze groep: De Morgen, Het Laatste Nieuws, Algemeen Dagblad, Het Parool en De Volkskrant. Wat daarbij telkens weer opviel: hij denkt niet alleen als copywriter, maar ook als marketeer. Hij levert veel meer dan alleen tekstadvies of copytips, en heeft oog álle elementen die de respons beïnvloeden, ook het aanbod, of de lay-out. Dat is verrijkend voor elke marketeer.”
  Yannic Demeyer, commercieel directeur ORR/AVS:
“Toen ik na een zijsprong van enkele jaren terugkeerde naar de media, was Dirk Smets de eerste aan wie ik dacht om mee samen te werken voor de ondersteuning van ORR, de reclameregie van AVS. We willen ons beter profileren als volwaardig mediahuis, voor zowel productionele als commerciële boodschappen. Dirk kent de mediamarkt goed, luistert aandachtig, maar geeft ook kritisch advies, en stelt terechte vragen. Door die aanpak is hij in staat onze visie haarscherp te vertalen naar concrete, goed scorende mailings. En daarom werk ik bijna twintig jaar nadat ik hem leerde kennen, nog altijd graag met hem samen.”
  Inge Bubbe, voor Essent:
“Onze samenwerking met de copydokter zat goed vanaf dag één. Dirk zet letterlijk en figuurlijk de puntjes op de i: hij is correct, stipt en open. Hij ként de do’s en don’ts, de how’s en why’s van response copywriting: zijn teksten zijn doorregen van de marketingtechnieken, maar doen natuurlijk, ongecompliceerd aan. Wij weten wat we onze klanten willen zeggen, dankzij Dirk kunnen we het nu ook helder en to the point overbrengen. Topkwaliteit communicatiespecialist.”
  Griet Ducatteeuw, marketingmanager Corelio:
"We vonden de 'gecopydokterde' brief voor Het Nieuwsblad unaniem beter, fijn! Je hebt echt een punt, zeker toen we 'de onze' in opmaak zagen,
was het duidelijk dat we de foute dingen naar voor schoven.
Dus: we gaan jouw copy in ons pakketje implementeren. Het leuke is:
ik zie hier echt mogelijkheden naar de toekomst. We doen meer en
meer zelf, om kosten te besparen. En eerst even bij de dokter langsgaan,
is wel een goede piste voor ons."
  Rudy Dupont, CEO Teledesk:
“Soms moeten klanten snel een brief of e-mail krijgen. Die moet perfect zijn, maar vaak twijfel je aan het woordgebruik, de juiste formulering, de beste argumentatie en aanpak. De copydokter heeft onze communicatie al vaak met succes ‘behandeld’. Telkens opnieuw creëerde hij een grote meerwaarde, met veel positieve reacties als gevolg.“

Essent
CorelioDe Morgen

Nuon